snark!

Har varit med Indiska folket ikväll, åt middag på en restaurang som heter "underbar", men om maten var så himla underbar vet jag inte. Dock tyckte alla andra att det var sååå himla gott så det är väl något fel på mig antar jag..
Är iaf hungrig nu igen (a)

Annars känner jag mig ensam och är jätte chockad över hur jag klarar av att vara uppe så här sent, hahah som jag alltid var förr dock..
Med David har vanorna ändrats men så fort han inte är här försvinner dom...
Fy som vi saknar honom, iaf jag.
Men på fredag så får vi ses igen, i sex dagar till han drar iväg med jobbet och jag drar till norge..

Hade prov idag också, gick väl helt okej tror jag! Hoppas på det iaf, nu är det "bara" sex saker kvar att göra, tre prov pch te inlämningsuppgifter.. På typ tio dagar, herre gud!
Men det orkar vi, det är ju trots allt det sista jag gör i skolan nu på nåt år så nu får jag orka!

Dags att lägga sig kanske, så jag inte somnar imorgon på psykologin!

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0