skoltrött

Sjukt skoltrött, men det är lugnt. Bara arton dagar kvar nu så jag klarar mig!

Är så lycklig för att våren är på väg! Har liksom shorts på mig idag, hur underbart som helst!
Är ganska konstigt att jag sitter inne, men väntar på skjuts från min älskling som slutar nu så han är här när som helst!
Vi ska slinga hans hår idag, mitt gjorde vi igår. Haha kul med lite blonda slingor i hans mörka hår. Vi får se hur det blir!
På tal om David så ska han resa bort från imorgon tills fredag. Han ska på kurs med jobbet. Tråkigt tråkigt...
Men på ett sätt är det ganska bra för då kan jag verkligen plugga ordentligt, däremot är det synd att han bara är i södertälje så jag bara kan ta tåget dit om jag känner för det.
Vilket också säkert kommer hända för jag är så less på skolan, men ska verkligen försöka att stanna hemma! Annars hamnar jag efter.

Ne nu ska jag nog gå ut och sätta mig i solan och vänta på min älskling.

Älskade underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0