skolan

Sitter i skolan och har jobbat med något domstolsbeslut. Hur svårt som helst tycker jag!
Ska väl gå hem snart, gå ut med hunden och sen städa lite. Om jag orkar hehe..
Men borde verkligen för vem vet vad som händer imorgon.

Har nu nio grejer i skolan kvar att göra tror jag, så jävla drygt!
Fyra prov och fem skrivuppgifter. Plus lite småläxor här och där.
Jaja, livet är pissit ibland. Men snart är det studenten och då blir det nog ångest istället!
What to do what to do!

Jag jobbade i lördags, fyfan så trött jag var. Trots att jag la mig i tid. Efter det träffade jag mamma i stan, vi åt och handlade en bikini och en klänning till mig. Sen blev det raggarfest haha, va inge kul för michelle blev typ sjuk eller nåt och var tvungen att stanna hemma. Plus att jag höll på att somna haha!
Igår blev det bara lugnt med älskling, först hamnade vi i soffan framför teven halva dagen tills han blev hungrig. Då åkte vi till jakan och åt mackor på tastys, handlade rätt storlek till min bikini och köpte en bilstereo till David.
Sen middag och film hos mig på kvällen.

Nu kommer mamma med ebbsan och lämnar av henne så jag ska åka longboard med henne hem haha!
Vi två asså så jävla bra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0