galet

Kom på en grej, blev lite chockad faktiskt..
Vi ska bo minst TRETTON stycken hemma hos mig i några dagar där vid studenten!!
Asså det är helt galet, alla dessa norska saker som kommer, dock gör det inget för jag är glad för det..
Men asså, heidi björn och dina tar mitt rum, elin cato och cecilie tar mamma och pappas. Mamma och pappa ska sova i vardagsrummet med lisbeth och amadeus. Sen jag David och tina tar husbilen haha.
Men det blir nog chill. Dom kommer ju för min skull så haha!


Sen har jag psykologiprov idag också.. multimediaprov imorrn och psykologiprov på torsdag igen. En uppsats i religion och samhäll och en uppsats i bara religion, tills på fredag. Love it!

Känner att det blir mycket tjat om skolan och studenten nu, men det är fan det ända jag tänker på asså haha!
I helgen ska jag iaf åka nästan till norge med mamma och pappa, vi ska till morfar som bor vid gränsen, sen på söndag ska vi in i norge på min kusins konfirmation och sedan åka hem igen på kvällen.
Jag har aldrig övningskört med både mamma och pappa i bilen förut, men det ska nog gå bra säger vi, bara inte båda lägger sig i!

Nu borde jag nog göra mig klar så jag inte kommer försent!
Mmpwua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0