tjabba

Nu sover David igen och jag har tråkigt!
Försöker söka på lite universitet men går inte så bra, vill liksom hitta något i stockholm, bara det att det är så sjukt höga intagningspoäng..
Men det löser sig väl.

Har äntligen köpt en present till john nu, han fyller år på måndag. Blir nog bra ska vi se haha. Lagade tacos med älskling också, så himla gott. Efter det kolla vi på vampire diaries för han har ju missat massa program så jag fick kolla om på två avsnitt. Men det gör inget för det är så bra haha.
Hittade crosskläder som jag tyckte va ganska snygga idag också, bara att dom va så dyra haha. Kommer nog aldrig hitta några jag tycker jätte mycket om. 

Nu ska jag  fortsätta leta lite utbildningar, tjingeling.

Förresten så har jag och David vart tillsammans i ett år elva månader och en dag nu haha! Det tycker vi om hihi :* <3<3 haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0