nusse då

Sitter i soffan och kollar på the voice (finns inget bättre) och har precis ätit frukost.
Måste väl snart göra mig klar antar jag men jag orkar inte, tiden går alltid för fort på mornarna.

När jag kom hem imorse från David, luktade min lille kisse bajs, stackars. Det satt fast en klump bajs i hennes bak haha. Men jag hade tur, mamma gick upp och tvättade av henne så nu är hon glad igen. Det är så synd för det har hänt typ fyra gånger nu eller nåt. dock är det inte så konstigt att det fastnar lite då och då med tanke på hennes päls, har liksom aldrig vart med om något lenare. Som dun liksom.
Och nu ligger nästan hela ebba på tangentborde, blir lite svårt då haha.
Så ska dra, tjobre!


Haha min lilla ebbaplebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0