nu äre dags!

Har precis jobbat lite på ett skolarbete i arbetsmiljö och säkerthet. Känns som en onödig uppgift men strunt samma, den måste ju bli gjort ändå.
Ska försöka jobba lite med projekt sen också om min dator gör som jag vill, den har typ tusen virus, igen. Den är ifs helt kocko ändå.

Nu tänkte jag laga pannkakor, väldigt nyttigt när man ska träna om en stund haha. Hoppas jag kan träna, för haha när vi skulle hem från john och michelle i måndags halkade jag i trappan i porten och slog min arm som tusan, måste sett sjukt kul ut haha. Fick iaf jätteont, så kunde inte träna igår. Får se hur det går.

Juste haha! Skorna, mamma kom hem me två par och dem ena såg jättesnygga ut, men dem var inte lika fina på foten som vi trodde. Så vi åkte och skulle lämna tillbaka dom igår, så hittade jag ett annat par som va megasnygga! Dom va på rea också så billiga var dom, ett plus på kanten haha.

Nu är det pannkaksdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0