födelsedag

Ligger i sängen med datorn i knät, har min söta älskling bredvid mig som sover djupt. Snarkar och så där, hihi!
Men han är verkligen sjukt söt, kan inte sluta tänka på hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom. Vill bo ensam med honom, i en söt liten lägenhet. Eller ja ebba och tingeling också så klart. Men det ska jag fortsätta drömma om en tid till, vill ju inte bli fattig haha.
Sjukt hur tiden går så fort, vi har snart vart tillsammans i två år. Och för bara några veckor sedan, den 21 feb 08 träffades vi för första gången, på riktigt asså.
Att jag ens kommer ihåg det? hahah.. Men det är väl så det är när man e kär haha det rimmade.
Ne nu ska jag lägga av med mina konstiga meningar..

Nils fyllde år idag, ett helt år är han nu, eller också sju hundår om det är bättre. Johns och michelles hund alltså. Jag ebba och David var på fika för att fira killen idag, haha och ebba hade paket med sig hihi.
Grattis till nils!
Usch, snart har inte jag heller någon valp längre, 29 mars tror jag är det ebbas tur att bli stor.. Stackarn, min lilla bebis.

Vet inte vad jag ska skriva längre, och orkar inte sluta för vill inte sova ännu heller. Och är inte hemma så kan inte gå upp och göra nå skojsigt heller. Hm..

Har kollat på nästan 8 avsnitt av vampire diaries nu, jätte tråkigt för snart måste jag vänta på nästa säsong. Haha intressant...
Imorrn ska jag plugga plugga.. Eller jobba på hemsidan, låter inge kul.
Nu ska jag hitta på nåt annat. Va inge kul här längre haha.
Gonatt.


<3
älsklingsbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0