ebbaplebba

Hon fyllde år igår, min lilla hund. Känns hemskt att jag inte har en valp längre, dock är hon så liten så det gör väl ingenting ändå antar jag haha.
Jag och David lagade tårta till henne.. salami, leverpastej, salami, leverpastej, korv, leverpastej, korv, leverpastej och korv. Hon slukade den på bara några sekunder, så jag antar att det var en god tårta hahah!

Måste bara berätta så jag inte glömmer. Vi åt hamburgare här hemma i lördags. Och efter det började jag och pappa bli kaxiga mot varandra (på skämt så klart, och hur det började kommer jag inte ihåg). Så slängde han en tom hamburgedressingtub på mig, han hade verkligen kämpat för att trycka ut allting. Så öppnade jag den och sa passa dig, samtidigt som jag riktade den mot honom. Han blev fett kaxig och sa att jag aldrig skulle få ut något för den va helt tom! Jag hann bara trycka på den två gånger innan den sprutade massor av dressing i hans ansikte hahahaha, mitt i prick asså. Hans ögon blev helt fyllda.
Nu kommer det värsta haha. Han hittade en senapsflaska framför sig, som inte va det minska tom ska jag säga, och tryckte ut huuuuur mycket senap som helst på mig hahahaha, fan vad kul det var! Höll på att dö av garv. Fick i håret och heeeeeela min vänstra arm och på mina kläder ahhaha.

Jag David mamma och pappa hade iaf roligt (a)

Nu börjar jag snart, shiaaat. Herrå!


puss puss puss, min lille lille sötnosiga vovvsing!


Kommentarer
Postat av: sarah

guuud vad söööt! :D

2010-03-31 @ 23:24:04
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0