äntligen

Köpte crossbyxor igår, ni kan omöjligt anahur glad jag blev som hittade ett par jag verkligen gillade! Har inte hittat några jag vill ha, dessutom var det 50 procent så det kunde inte bli bättre. Dock var tröjan som hörde till slut, och den går inte att beställa in längre heller.. Men kanske hittar något som passar till dn iaf, om inte så köper jag en svart bara haha! byxorna är ju svarta, med rosa fjärilar på. Hur grymma som helst!

Annars så har jag precis klarat värld 7 i super mario idag, det där nya, till nintendo wii. Så jävla bra!
Tog en prom men sara på dagen också, ebba drunkna nästan i vattenpölarna.

Och nu är min älskling på väg hem med en chipspåse till mig, ska bli gott. Ska klämma i mig godis, chips och choklad ikväll haha uugh!
Nu ska jag kila!


Jag har nog den vackraste bebis i världen,
och jag tror inte att det är så många som inte håller med.
För jag har knappt en hund, ebba e bebis hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0