älska kärlek

Hejje.
Är lite småsjuk, efter att ha vart jättesjuk i fredags. Var rena helvetet att bli sjuk just den dagen med tanke på allt som hände i lördags.
Spydde hela kvällen (säkert ingen som vill veta men måste faktiskt berätta lite :D) typ hur mycket som helst, dock fanns det inte hur mycket som helst i min mage så det gjorde jätteont när när min dumma mage tvingade mig att spy ingenting, haha. Har träningsverk fortfarande :o, galet. I alla fall så var det jättetråkigt att bli sjuk just då, för jag trodde ett tag att jag inte skulle kunna vara med i lördags då vi skulle fira john. Men jag tvingade mig själv att tro att jag var frisk så det gick, haha.

Jag och michelle hade planerat allt i minsta detalj för att överaska john (han fyller år idag men firades i lördags) utan att han skulle veta någonting. Så blev jag sjuk, snacka stressade vi blev haha. Men allt löste sig, jag och David åkte hem till dom vid halv sex på kvällen. Vi hade sagt till honom att det bara skulle bli vi fyra och att vi skulle chilla och käka pizza och så. Men det plingade på johns dörr typ 5 gånger till, snacka om förvånad han blev. Det kom människor hem till honom som han aldrig trott skulle komma liksom, så när alla var där var vi elva stycken. Åt pizza och bråkade med tibblepizzan, som vägrade erkänna att de missat två pizzor.
Iaf, vi satte på john ögonbindel och gick till bilarna, det var en överraskning till!

Han fattade ingenting och hans bil åkte runt överallt så att han inte skulle förstå vart vi skulle. Tillslut var vi framme (jakans bowlinghall) och vi ledde in john, han fattade ingenting men vi drog av honom ögonbindeln och där stod ca 12 personer till! Hur kul som helst, snacka om att john blev chockad. Men han var jätteglad, och det var en jättelyckad kväll!

Efter bowlingen drog vi till emils, sen hem haha!
Så igår blev det slappdag med min älskling, massa vampire diaries och så. Urmysigt.

Och nu ska jag nog äta frukost^^, Ska bara säga grattis grattis till john! Han ska få sin pressent idag haha! Från Toysrus :D

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0