vill inte

Har jätteont i huvudet och tror jag har lite feber också. Plus att min hals kliar.
Hoppas verkligen jag inte blir sjuk, det vill jag verkligen verkligen inte!

Annars har jag provat att lära mig hoedown throwdown dansen idag hahahah, sjukt svårt men kan den nästan nu. Dosck är det svårt när man gör så fort som den ska v ara haha! Kolla på new moon också hihi (a).
Skulle egentligen ha städat och fixat här hemma idag, men blev ju dålig så hoppas jag kan göra det imorrn.

Ikväll blir det lugnt, har ju så ont överallt!
Ska iaf laga spagetti och köttfärssås med älskling, vi har hittat på en egen specialsås som David tyckte jättemycket om, så lutar åt att vi gör den hihi.

Handlade ett par leggins och några hårspännen igår förresten. De tycker vi om.
Nu ska jag nog hitta på något annat. Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0