trött

Varierande dag må jag säga. Först städade jag vilket var sjukt jävla boooriiing!
Sen hämtade David upp mig och vi körde iväg för att åka lite cross, eller jag skulle åka cross. Det var kul, men jättejobbigt för händerna (a) Måste verkligen börja träna händer och armar..
Efter det åkte vi hem och skulle äta, men så hittade jag sandra och danni på vår veranda. Så dom kom in och höll oss sälskap under middagen, trajvlans!
Det var den dagen det. Kanske inte va så himla varierande ändå, inte vet jag heh.

Imorgon ska jag i alla fall träffa evelina, ska bli skönt att komma hemifrån en stund och göra annat!
Senare på kvällen kommer sandra och danni över och äter middag och myser lite med oss.. ;)

Och nu vill jag gå och läsa min bok, så det ska jag göra!


IloveyouIloveyouIloveyou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0