skräckfilm - jag är redan rädd!

Nu har jag och David ätit middag, gott vare. Hemmagjorde hamburgare. Grillade så klart, David kan verkligen inte hålla sig borta från den där grillen..
Jobbade idag också, va knappt en kotte där inne. För alla va på bröllop, herregud. Så det va ju kul, att vi gick runt och hade nada att göra, typ.
Efter jobbet gick jag för ovanligehetns skull in på zara, inte varit där på typ ett år, för jag tycker inte om zara... Kom hem med en kjol, topp och en jeansjacka. Hm.

Igår var ju som sagt danni och sandra här, grillade och spela pictionary. Dom vann, jag och David som va så duktiga sist haha, nu sög vi verkligen! Men de e nice :D

Nu blir det skräckfilm, och jag är redan rädd. Vet inte ens vad den handlar om men eftersom jag alltid blir rädd så kan jag ju lika bra vara det redan nu.
Höres, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0