sjuka människor

Åkte cross idag, tror det gick ganska bra. Så säger David iaf.. Andra gången jag körde på bana och som tur va ramla jag inte, inte ens när det börja spöregna och David tvinga mig att köra nåt varv till. Sjukt halt blev det haha! Dock ramlade jag nästan massor av gånger ifs.. :D
Kul vare iaf.

Nu har vi så klart kommit hem och jag har duschat. David ligger och sover... Han mår jäääätteilla. Drack lite igår men inte speciellt mycket, plus att vi la oss tidigt eftersom jag är mega förkyld och lite febrig. Han vägrar äta också, vilket gör det värre. Dumme pojk.

Så nu har jag tråkigt med min täpta näsa och jag undrar vad som händer här näst. Men här orkar jag iaf inte sitta, ska väl se på teve eller något.
PUUUUUUUUUUSSSSSS!!

Kommentarer
Postat av: linh

sv: nej inte på den hemsidan, men HÄR:

http://www.patterncooler.com/index.php



designa din egen bakgrund, ladda ner och spara bildmönstret så funkar det på blogg.se :)

2010-06-14 @ 14:33:10
URL: http://linnylinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0