SISTA JÄVLA GÅNGEN!

Sista gången jag är inloggad på skolans datorer nu, håller på att lägga över massa grejer jag gjort här till min hårdisk. Så jävla skön känsla, men ändå lite småläskigt haha!
Fick reda på lite betyg också, mvg i graf c, projekt och multimedia. vg i religion och g i samhäll b och spykologi. Jag som hade hoppats på vg i spykologi en strunt samma! Är glad för mvgna iaf.

Vi var ju i norge och så i helgen, sjukt jävla boring! Men fick iaf min studentpresent av morfar och kanske en dodge!!!! Snacka om nice! Kanske ska sno med mig en liten kattunge från dom också när jag åker dit näste gång hihi^^ dom är fyra veckor gamla nu, så himla söta.

Nu ska jag väl hem, måste städa mitt badrum och rum. Sen måste jag nog hjälpa morn och farn min med allt som måste göras innan torsdag!
Byyyyyyyyye!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0