så var det kväller!

Nu har David gått och lagt sig, superduperkul tycker jag.. Har så himla tråkigt!
Jag som tänkte lägga mig med honom idag, men klockan nio är att ta i, och nu har ändå somnat så då kan jag lika bra sitta uppe, inge mysigt att lägga sig själv så kan ju dra ut på det hela. Hehe.

Tingen kom hem igår iaf, till den som nu vill veta det!

Och imorrn måste måste jag verkligen städa, ser så hemskt ut här! Har ifs sagt hela veckan att jag måste städa, men imorrn MÅSTE jag. För på fredag ska jag träffa evelina, sen på kvällen kommer sandra och danni hit och grillar och hittar på något med oss. Och då kan det inte se ut som det gör nu.

Vill verkligen att det ska bli lite värme här i dumma kalla sverige. Vill iaf försöka bli lite brun, kommer ifs inte lyckas eftersom det inte blir något varmt land för mig i år, suck.
Jag som redan saknar solen liksom hihu.

Gå och läsda lite kanske? Har börjat att läsa den tredje twilight-boken igen. Premiären är ju snart och jag vill komma ihåg allt som händer innan jag ser den. Usch så larvig jag känner mig :)

Läsa var det.. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0