med ebba i knät som pussar mig på hakan

Lagar mat, och har bakat.
Känner mig jättesnäll mot älskling för att jag bakat tigerkaka som han säger att han älskar.. Men jag gjorde en liten specialare för att inte jag tycker om det så den blev lite annorlunda.
Sen igår så sa han att han va sugen på sprödbakad torsk och remaluadsås. Så det lagar jag nu, kokar färskpotatis o grejer. Han kommer snart hem så hoppas han blir glad höhö.

Annars har jag inte gjort mycket idag, gått en promenad med ebba bara hihi.
Skönt att slappa när man har slutat skolan o grejer. Men det är nog bara skönt i max en vecka till, sen måste jag börja hitta på saker!

Måste kika på potatisen nu! Och börja steka.. Herråå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0