konstigt väder

Blev så himla glad när jag vaknade idag och det var massa sol ute, men sen blev det molnigt hela tiden och det blåser massor så det är kallt ändå.. Inte lika kul då!
I alla fall så har jag och David varit på frölunda idag och fiskat, blev inga fiskar och det var skitkallt men mysigt ändå.
Innan vi åkte vaxade jag Davids bröst och noppade hans ögonbryn, skitkul. Har inte hört honom skrika och skratta så mycket förr haha. Men det roligaste var runt bröstvårtorna, herregud vad rädd han var haha :D

Såg att det var fula fläckar på min jeansjacka jag köpte igår också, efter jag rev bort prislappen så hoppas att de e snälla så jag får byta!
Nu måste jag äta något, hej!


Älskar min kyl-högtalarväska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0