komisarie späck

Var på bio ikväll med David, vi såg på komisarie späck. Helt okej tycker jag, rolig men ändå lite små tråkig. Kanske för att den va nästan för överdriven. Ne jag vet inte. Aja.
Efteråt åkte vi och gjorde en annan grej som kändes som evigheter. Men nu är vi iaf hemma!

Förkylningen är bättre också, hur bra som helst! Hoppas jag blir frisk snart så jag kan börja träna igen. Senast var liksom i påskas, och innan det tog det också evigheter sen... Så min kondis lär ju inte va på topp precis. Som om den någonsin varit det...?

Vill inte sova ännu, som David ska.. Men vet inte vad jag annars ska göra. Borde ha tagit med mig Davids laptop så jag kunde kollat på film på den. Men vad gör man..
Kanske hittar nåt bra på teve, vi få la se. Här ska jag i alla fall inte sitta!

Juste hallå, ska se på eclipse med sarah, premiären wiho. Känner mig som värstning nörden men det får man lov att göra ibland ^^

Så, nu är det tevedags! Gulligull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0