full vecka

Har gjort någonting hela veckan, men kommer inte ihåg vad som hände i måndags.. Hmm, jag kanske var hemma då trots allt? Minns inte.
I alla fall så träffade jag emma och carro i tisdags, igår tänkte jag ta det lugnt. Men faster ringde in mig till indiska när jag låg och solade. Verkligen hur kul som helst, eller inte! Men men, det är pengar i alla fall.
Och idag åkte jag till kista med sandra som skulle köpa en klänning till imorrn, men hittade ingen.. Vi gick två varv runt i kista, alla affärer vi hittade men inget som vi såg var fint.
Dock kom jag hem med en plånbok, en t-shirt och en tröja. Köpte en solkräm också så jag inte bränner mig imorrn. Då ska vi nog ut med per och patriks båt på dagen, hoppas verkligen att det blir varmt!
Sen på kvällen blir vi några hemma hos mig och vi ska grilla och ha det skoj. Så det blir nog bra!

Hoppas att det blir en ganska lugn helg sen för nästa vecka ska jag jobba, och jag som inte är van så kan jag ju bli trött hihi. 
Fast nu måste jag städa och duscha o grejer kom jag på. Och imorrn äre midsommarafton!
HÖHÖ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0