FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!

Det ÄGDE i fredags, för jag tog studenten!
En morgon, dag och natt jag aldrig glömmer.. Fick massor av fina presenter. Maasssssooor av pengar, några glas, två jättefina ringar, och av David fick jag svarta kåpor till crossen. Så nu är min cross superfin! Jag är också rikare, kan få lite finare fingrar och en lite glas jag och Davod kan sätta upp när vi ska flytta, när nu det blir haha.
Så tack alle sammans för allt!

Men nu börjar det bli tråkigt här igen, de flesta har åkt och bara amadeus och isbeth är kvar. Och dom åker imorgon, suck!
Men nu är det i alla fall sommar så deppa ska man inte göra!

Hoppas det blir fint väder i veckan så kan man gå till lillsjön också hihi.
Nu ska jag kolla teve..
TJOOOHOOO!


Jag och emma på flaket haha! Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0