chaa!

Haha provar mina klackskor, dom åker av ibland i hälen så det är väl inte så bra, dessutom är dom ganska obehagliga, och väldigt hala att gå med inne... Men strunt samma! Man tar ju bara studenten en gång! :D
Galet att det är imorrn, men det är nice!
Vi blir massor av folk också, längtar till dom kommer! Lisbeth och amadeus, heidi björn och dina-marie och elin, cato och cecilie kommer idag, snart tror jag! Sen ikväll när jag förhoppningsvis sover så landar tina, birgith på arlanda och uffe kommer imorrn på morgonen. Åh vad kul!
Sen kommer ju ännu fler till utspringet och mottagningen.

Så det blir till att gå upp vid 4 halv 5 på morgonen imorrn och duscha och fixa mig och så. Sen fixa vår lilla champangefrukost vi ska ha hos mig. Blir jag, emma, evelina, carro, nina och denize. Blir nog bra!
Det blir chokladfondue, jordgubbar, melon, äcklig ananas haha, mackor, chips.... Vi lär ju bli mätta iaf!

Nu ska jag nog gå ut med min stackars fina hund. Så ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0