värsta kicken!

Har städat värsta megamycket nu. Eller egentligen inte, har bara plockat undan massor av grejer men det tog sin lilla tid må jag säga. Tvättar kläder just nu och har hängt in alla rena kläder jag hittat i min garderob nu som legat slängande här o där i några veckor.. oupps!
Och alltså, inte för att vara den som är den men alltså min garderob är nästan proppfull! Jag menar min garderob är ju egentligen väldigt stor men ändå har den blivit full. Men jag tänker ju inte sluta handla kläder för det, frågan är bara var jag ska göra av med kläderna när den blir proppfull! Men det kan jag ju lösa då.

Hallå jag och David ska åka och kolla på ett hus på fredag, tror vi. Känns ganska sjukt men ändå roligt. Tänk om det skulle bli så att vi flyttar.. Tokigt!
Undra vad jag skulle göra med djuren... Men nej usch det vill jag inte ens tänka på. För jag vet att de har det bäst här eftersom mamma alltid är hemma. Fast skulle jag klara av att bara lämna dem sådär? Det är ju trots allt mina, och inte mammas.. haha!

Trött är jag också, och hungrig som fan helt plötsligt. Vi som åt värsta middan idag, grillad fläskfilé och färskpotatis gjorda i ugnen. Tänk att färskpotatis kan vara så gott, jag som inte ens tycker om vanlig potatis älskar nästan färsk potatis..
Gud vad jag babblar på nu då. Borde duscha, sova och äta på samma gång, vet inte riktigt omd et går att göra allt samtidigt, får nog komma på något annat.

Ett cv måste jag fan skriva också, herregud, hur ska detta gå. Eller juste, jag ska ju göra ett fint cv och måste därför använda photoshop eller illustrator kanske. Det finns ju ändå inte på den här datorn.

Ne, dags för en dusch tror jag!
See you later alligator.


Gulle
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0