lite besviken men ändå väldigt glad

 

Jag och David åker på söndag, till skåne, med husbilen, som riktiga pensionärer eller så. Så jag hoppas vi får fint väder, annars jävlar. Tråkigt att inte åka utomlands men bara jag är med min älskling så är väl livet bra!
Vi skulle egentligen vara borta i typ två veckor, men nu blir det bara lite mer än en vecka, tyvärr.
Jag ska på någon intervju med clas ohlson så det var synd att det inte var någon annan gång. Men är som sagt ändå väldigt glad över att jag ens får komma på en intervju så nu ska vi inte klaga!! Lite otur med tiden bara, men Davids semester och allt det där. Men sak samma.

Huset blir det nog ingenting av heller, verkar inte som att David fick det lånet han ville. Men det kommer andra hus och nya chanser. Tusan vad positiv jag var idag!

Såg precis på twilight, förstår inte varför, kan ju filmen utantill.. Hm, skäms lite över det där faktiskt... Haha.
Imorrn ska jag övningsköra lite med mamma tror jag, om inte det blir fint väder.. Sedan ska jag nog börja fixa lite tills på söndag och se till att jag har allt, för på lördag jobbar jag så då lär jag ju inte hinna med så mycket.

Bilderna jag snackar om hela tiden vet jag inte ens om jag orkar med längre, kanske om det blir dåligt väder någon dag, för att ha något att göra liksom.
Nu är jag trött, och David ligger och sover så ska nog göra honom sällskap snart.
Vad långt det här blev.. Aja.
Nu så, gonatt!


Söta lilla amadeus.
Kul att kusin kommer när jag är bortrest..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0