jobb och jobb

Börjar ett idag så det är ju skönt iaf, mindre skänt med inventering till tidigast nio ikväll.. Men bra betalt så klagar inte!
Sen har jag och David hängt ihop nu i 2 år och 3 månader idag, tycker jag är väldigt bra. Klart jag tycker, älskar han ju hah!

Saknar min vovve, hon är hos farmor och farfar och har varit det sedan i tisdags. Skulle egentligen ha hämtat henne ikväll men nu ska jag jobba måndag och tisdag också så hon lär väl stanna... Kanske går dit och hälsar på henne lite iaf, jo det ska jag nog! Min lilla ebba.

Kanske ska berätta lite om midsommar, inte så speciellt precis men ändå.
På dagen åkte jag och David ut med per óch patriks båt och på kvällen kom lite folk hem till mig och grillade och hade det chill, så det var nice. Vi spelade kubb och lekte lekar och så. Jag gjorde till och med en midsommarkrans, som inte blev så bra men ändå!

Nu måste jag väl ringa farmor och be henne ta hand om ebba ännu längre, suck!

Kramiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0