it's a beautiful day!

Så himla skönt ute! Ändå vet jag och David inte vad vi ska göra. Det var meningen att vi skulle till stan och kolla på den där redbull grejen, men David banga så klart i sista sekund. Den där "tycker inte om tåg och stan" grejen börjar bli jobbig. Så nu sitter vi här och har tråkigt, eller David marinerar kycklingen vi ska äta till middag men sen har vi nada att göra igen..

Hämtade i alla fall min ebba igår kväll. Hon blev så himla lycklig när jag kom, jag också haha. Sprang runt och runt och gosade och så sprang hon runt igen. Men måste lämna henne hos farmor och farfar ikväll igen, för att jag ska ju jobba imorgon och på tisdag. Men det är bara två dagar så det ska väl gå bra.

Och snart får min älskling semester, två veckor kvar! Då ska vi åka iväg med husbilen till skåne och campa lite i nästan två veckort. Sen åker vi hem och tvättar lite kläder och åker till rättvik vecka 31. Såklart.
Men det blir nog jättebra ska vi se. Sen nästa helg ska vi till västerås också, såklart. igen.
Ne nu längtar jag jättemycket..
Jaja.

Ikväll ska vi i alla fall till kista och handla en present till min far, som fyllde år för någon vecka sedan. Men har inte kunnat fira honom ännu men snart är det dags.
Ska kolla hur det går för min man, hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0