Helt slut

Länge sedan jag satt vid min dator nu, känns skönt, hade jag helt glömt bort! Nästan..
David sover så sött och jag är egentligen jättetrött jag med, men är ju ledig ända tills nästa lördag så varför spara på krafterna?
Funderar på att fixa tack-korten till alla som jag fick fina presenter av på studenten, men det verkar jobbigt. Kommer ju inte ihåg alla som jag fick något av, har liksom fastnat lite!
Men jaja,.

Alltså jag måste bara säga att det är så himla mycket skönare och roligare att jobba på Indiska än på lagret jag jobbat på idag och igår. Hur tråkigt som helst!!! Men det är pengar så jag är glad ändå, och jag ska inte klaga. Saknar Indiska lite bara, och det får jag väl..

Åååh, hämtade min hund idag effter jobb. Hon är så himmla superduper söt och hon blev jätte superduper glad när hon såg mig. Stannade och åt hos farmor och farfar också, smarrit!

I helgen drar vi till västerås, på det där power meet lr vad det kallas. Tar husbilen så det blir bra!
Och nu ska jag låte mina ögon att tvingas hålla sig vakna så jag i alla fall kan börja med dom där korten...
Lovade ju mamma att de skulle bli klara till på torsdag, hehe.

Ha de gött, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0