slö men duktig

Jag är stolt, har suttit kvar hur länge som helst nu i skolan för att skriva klart min uppsats om trafficking i samhäll b. Nu har jag bara två till som ska bli klara inom kort. Får göra den ena imorrn, slutar ju ändå kl 12 då.

Är sjukt trött också!

Och så kanske jag måste skaffa glasögon haha! Men vill det för vet ett par jag vill ha, hihi.
Nackdelen är bara att det inte finns linser som jag också kan ha, jag har för lite fel på synen haha.

Aja, helgen kommer nog bli båda bra och tråkig. Måste städa på lördag, och då SKA jag verkligen!!!!!!
Har sagt det några gånger nu men den här gången ska jag hålla det.
Och på söndag blir det kungsberget. Helt sjukt att jag inte åkt nå bräda än! Brukar ju åka massor innan jul, men inte den här gången..

Nu ska jag hem och mysa med mina djur och spela super mario hihi. Jag e tokduktig!


Tokigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0