jävlar!

Det händer så mycket samtidigt som det inte händer någonting alls!
Jag och David blev tillsammans för ett år, nio månader och tre dagar sedan..
Jag har typ köpt en cross, hans cross haha!
Liiite rädd kanske men hehe strunt samma.

Och så vill jag töja öronen! Men får se hur det blir med det, kommer göra så jäävla ont, haha.
Vekling jag vet.

Idag ska jag städa mitt rum, eller jag ska inte bara städa jag ska göra det fint för en gång skull! Hoppas jag, brukar ju inte bli precis som jag säger, men får hoppas på det bästa.
Så himla tråkigt att torka damm och skit! Men någon gång måste det ju göras..
Och nu har jag ju ändå en ny typ "byrå" som ska in i rummet så nu vill jag göra allt ordentligt!

Har sjukt ont i svanken, för vi, jag David per och kimmen haha åkte pulka i bruket i förrgår.
Och min pulka går upp lite och trycker jätteont i svanken.. Slog i kanten flera gånger så det gör ännu ondare.
Usch!

Jaja nu ska jag kolla hur det går med min byrå! Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0