Finfint!

Min lille kusin amadeus kom från norge i torsdags!
Jättemysigt, hade inte träffat honom på nästan två år innan!
Så han är stor, 6 år men ändå sig lik.
Så vi leker hela dagarna och David tycker att jag blivit barnslig hihi!

Gick upp 8 i morse!!!! Helt crazy, för att träna med michelle, hur normalt är det om man är som mig liksom?
Nu har jag iaf ont i rumpan, vi spinningcyklade. omg säger jag bara!

Och så fyller sara år idag också!
GRATTIS GRATTIS till henne! :D:D:D:D 18 år nu.
Så hem till henne ikväll på middag o grejer, kulkul.

Nee nu ska jag nog duscha, sen gå ut och leka i snön med ebba och amadeus. För det vill han, och vad gör man inte för sin söta lilla kusin? Som ska leka supermario och g-force och pokemon ute i snön, och leka efter tjuvar haha! Mysigt.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0