vampire diaries

Har precis kollat massor på the vampire diaries. Det är sjukt bra ju haha.
Annars är det sportlov och det känns sjukt konstigt att jag inte är vid nåt berg fult med snö och pister just nu.
Första gången på jag vet inte hur länge som jag inte är iväg med brädan, typ sedan jag var sju år eller något.
Men jaja det ska vara skönt att slappa, har sjukt mycket skola att göra också så det är väl bra att inte va borta.

I helgen har det inte hänt så mycket. Var hemma hos john och michelle med David i fredags, igår förstördes alla planer så blev bara att vi satt hemma och kollade på film, lite tråkigt faktiskt.
Idag dock ska vi kanske åka på bio. Och äta nåt innan, hoppas det för jag har suttit hemma hela dagen framför teven!
Hoppas på shutter island lr vad den heter. Det känns som att den är bra hah.

Ska kolla ifall det finns bra platser till den nu, hade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0