tokigt

Jag har tråkigt, saknar min älskling.
Har typ glömt hur det är att va själv haha. Inte kul alls. Igår gick det ju bra för att amadeus var här, vi lekte och spelade super mario hela kvällen.

Drog med mamma till jakan efter skolan idag och åt på tastys, gott! Tröttnar aldrig!!! Träffade belma och sarah där också.

Jag mår inte särskillt bra heller, helt slut i kroppen. Hoppas att jag inte blir sjuk som David.
Hoppas jag mår bättre imorrn, för då ska jag åka till södertälje och hälsa på min lille pojkvän.
Vi ska på spa på hotellet och kanske äta något gott hihi.
Dessutom är det vår ett år och tio månaders dag imorrn. Mysigt tycker jag.

Men nu ska jag nog kolla på teve tror jag, om jag hittar nåt bra. Har ju redan kollat på twilight idag haha!

Kommentarer
Postat av: Belma

Ja! Tre gånger i veckan nu :o

Ute och inne..knasigt.

2010-02-02 @ 19:41:45
URL: http://belmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0