tänk om!

Alla hjärtans dag igår, vi gjorde inget speciellt. Åkte och kollade på världens fulaste bil i vallentuna som David sen köpte. Uch och fy. Sen åkte vi till kista och åt massa gott och sen kollade vi på snabba cash som inte alls va nå bra! Blev dessutom typ åksjuk där inne bara för att bilden rörde på sig hela tiden och så filmade dom på så nära håll.. Jag mådde jätteilla, blundade typ halva filmen haha och så fick jag frågan av David ifall vi skulle gå massor av gången men haha klart inte!
Annars hände inte mycket alls i helgen asså, i fredags var jag och David hemma bara och i lördags var jag först hemma hela dagen. Sen kom David och åt här och så kom vi på att vi skulle måla tavlor så jag och mamma gjorde en jättekonstigt verk och David målade min drömbil för tillfället till mig haha! Det var den helgen liksom..

Så har Davids föräldrar vart på visning på en annan lägenhet och lagt bud på den o grejer. Om dom flyttar ska vi hyra deras lägenhet dom bor i nu, dock ska vi fixa till den först haha! Men snacka om fräckt det skulle vara!!!!
Men jaja det får tiden visa!
Är iaf dags för mig att söka jobb, för jag vill nog inte leva på David även fast jag skulle få det haha, skulle bli jobbigt tror jag.
Så nu ska jag nog sätta mig och skriva klart mitt cv hihi.

Sen blir det träning med michelle och carro. Medel jympa och core efter det, får se hur det är!

Min och mammas tavla haha, skum!  
Min och mammas, och sen Davids tavla haha. Hoppas han göra klart den någon dag, min dogdiiii hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0