södertälje

Ligger i sängen på hotellet och ska snart göra mig iordning. Ska liksom jobba idag, tror jag, inte fått det bekräftat ännu.
Så himla irriterande, skulle egentligen vara här till imorrn och åka hem med David, men så fort jag kom hit fick jag ett sms om att det var jobb. Och det tackar man ju inte nej till.
Men just den här veckan!!! Har liksom väntat jätte länge på att dom ska höra av sig så gör dom det nu, när vi egentligen skulle mysa här!
Jaja, lite mys blev det iaf..
David mötte mig vid stationen och vi gick till hotellet för att lämna min väska, sen promenerade vi till centrum för att handla öl till honom.
Vidare till spaet som dom har på hotellet, riktigt fint och skönt. Bubbelpool och ångbastu, mys!
Sen åt vi middag, sån där club sandwitch, massa gott och massa mat!

Och nu sitter jag här medan David är på kurs och väntar på en bekräftelse att jag får jobba, hoppas egentligen att det inte behövs. Men då får jag ju inga pengar och det är ju inte heller bra, hmm.
Iaf så hade jag tänkt kolla några affärer innan jag går till tåget. Längtar INTE till den långa tågresan jag egentligen skulle få slippa! Men men..

Fick iaf en mysig kväll och natt med älskling, kraaaaaaaaaam!


Älskarej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0