I´ll miss you

Dom åker imorrn, moster och kusin.
Tråkigt för vi nästan aldrig ses. Men sånt är livet, då kanske vi uppskattar att träffa varandra mer iaf!
Jag kommer så klart sakna amadeus massoor! Gulleplutten.

Och så är David på kurs i södertälje, från idag till fredag. Ganska tråkigt faktiskt men ska kanske dit och hälsa på haha. Vi får se! Eller så kan jag ifs passa på att plugga lite, hm..

Iaf så mår jag inge bra, känner mig helt slut i kroppen!
Kommer säkert va sjuk imorrn, David är jätte förkyld och har ont i halsen och michelle är också sjuk. Jag orkar verkligen inte! Men men. Stannar nog hemma imorrn hihi(a)

Kanske man ska sätta på en film? Twilight kanske...
haha får se herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0