huvet!

Har massa ont i huvet! Har haft det ända sedan jag vakna.. Så har bara slappat framför teven hela dagen.
Igår blev det riktigt lugnt, jag och David var bara hemma och lata oss, inte ens teven sattes på. Gick dock till danni och hälsade på en snabbis. Sen lade vi oss tidigt.
Skulle egentligen träna idag med michelle vid 10 men hon hade liksom blivit at med bensinen och bensinlocket till bilen under natten så blidde inget träna haha.
Men bokade precis ett spinningpass och corepass till måndag så då blir det träning iaf!

Nu ska jag resververa bioplatser till imorrn, vet inte till vilken film ännu men David sa att jag fick välja så!
Så ska vi äta på levinskys imorrn också wiho!

Ikväll vet jag inte vad som händer men någonting vill jag hitta på iaf. Men nu ska jag duscha och sen gå ut med vovven. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0