fattig

Sitter med min lilla tingeling i knät, blir så glad när hon gör det hihi. 
Gick också precis igenom det lilla jag köpte idag. Var ledig idag så åkte till stan med sara och jenny.
Köpte ett linne till en kjol jag köpte i fredags, köpte en klänning då också haha. Och så töjde jag mina öron lite lite och köpte ett mineral puder. Sjukt hur dyra dom e, och hur små förpackningar det är!! Men hoppas det är bra iaf, för då är det nog värt pengarna haha.

Annars har jag världens träningsvärk i typ axlarna, men haha de e bra! Tränade liksom igår, var nog armhävningarna som gjorde susen hihi. Och imorrn blire spinning! Det är ganska kul ifs, men sjukt jävla jobbigt asså!
Haha aja nu ska jag snart gå ut till parkeringen och bli hämtad av min pojke.
Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0