vet inte

Slår in paket, men snart måste jag duscha och sedan bums ner i sängen. Ska upp senast klockan åtta imorgon för att jobba. Bussen går halv nio.
Har så himla mycket paket att slå in, förstår inte hur det kunde bli såhär, inte konstigt att det blev tomt på kontot, hihi.
Har knappt sett David i helgen, jag har jobbat och när jag kom hem igår var han på julfest med sitt jobb. Han kom hem precis när jag skulle lägga mig. Och idag när jag kom hem var han på en lite för sen "lucia-fest" i garaget. Så han kommer hem när jag sover. Och imorgon ska jag jobba igen. Så jag saknar honom faktiskt lite, vad barnsligt egentligen.

På tal om honom, så är han nästan helt intill perfekt. Så himla go och omtänksam och underbar. Dessutom hade han städat mitt rum igår innan jag kom hem. Mitt skit stackarn. Gulligull.
Haha självklart finns det saker han kan jobba på men ingen e ju perfekt. Han är så nära bara. Hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0