trött som fan men vägrar sova

Ska nog kolla på eclipse när David lägger sig, han är hur ledig som helst nu tills typ 10e januari men han är så klart sjuk. Fast det är ju inte därför han ska sova, han ska sova för att han ska upp senast kvart i sex imorrn och åka till bromma flygplats. Han ska sätta sig på ett flygplan och åka upp i luften, stackars flygrädda pojke.
Men om han har tur så är det egentligen inte så synd om honom..
Vi får se imorrn. Lycka till iaf, ska tänka på dig extra mycket!
Sedan kommer han hem till mig på kvällen igen.

Tänkte på mig och David igår när jag egentligen skulle somna, men mina tankar var trevligare.
Jag tänkte faktiskt att vi gjort så mycket tillsammans, nästan allt vi gör, gör vi tillsammans. Och det känns så bra.
Vi känner varandra jättebra och det är ju underbart. Nästan alla tycker att vi e dumma i huvudet som ens tänker tanken på att flytta till ett hus. Sen när vi nämner att vi ska hamna i skokloster vet jag inte vad de tänker längre.
Typ idioter eller något.
Och båda vi vill nästan samma saker och tänker ganska lika. Eller egentligen är det nog bara jag som tänker men jag har oftast rätt även när jag tänker åt honom också haha.
Det ända jag kan komma på som vi inte har gemensamt just nu är att han vill ha en ful impala och jag vill ha en askool dogde. Han vill nog ha en dodge också men jag tycker att han hellre borde köpa en apache (vare nu heter) istället för en impala. Hallå liksom. Men vi båda tycker att en volvo v60 verkar vara bra när vi får barn. Eller det var ju så klart jag som kom på tanken.
Sen är det en grej till. Han vägrar nästan att lämna sverige när vi ska semestra medan jag nästan vägrar att stanna i landet. Men det löser sig det med.
Tänk sån tur jag har.
Så tänkte jag igår när jag hade lagt mig, fast tusen gånger längre.

Vi har ändå gjort ganska så mycket här i sveriget ändå...
Kolmården, åre, skara sommarland, sälen, skåne och rättvik.
Allt i sveriget, så klart. Men nästa gång blir det flygplan å hela köret!
Puss på nosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0