stressad igen

Nu har jag jobbat fem dagar och är helt utsliten, inte PRAaa. Ledig i två dagar nu och sen ska jag jobba två dagar före julafton.
Så nu är jag stressad igen. Så ska ut med ebba nu och sedan lägga mig så jag kan vakna hyffsat tidigt imorgon iaf.

David hämtade mig från stationen och sedan har vi bara myst och kollat på film.

Så, min "to do" lista för imorgon och tisdag..
Slå in de sista paketen
Handla paket till David, farfar och Davids pappa (hoppas det räcker med att åka till jakan)
Handla färg som man kan färga kläder med
Städa HELA rummet
Duscha ebba
Fixa bilder till en digital fotoram jag köpt till min morfar och skicka iväg den
Gå på riskettan
Baka
Fixa julstrumpor till mamma, pappa och David

Hm.. Det ser inte så mycket ut, men allt kommer att ta tid så jag kommer knappast att hinna med allt, suck!
Sedan skulle jag vilja åka och hälsa på Danni och Sandra också som flyttade i helgen, herregud!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0