massa massa snööööö!

Slå in de sista paketen
Handla paket till David, farfar och Davids pappa (hoppas det räcker med att åka till jakan)
Handla färg som man kan färga kläder med
Städa HELA rummet
Duscha ebba
Fixa bilder till en digital fotoram jag köpt till min morfar och skicka iväg den
Gå på riskettan
Baka
Fixa julstrumpor till mamma, pappa och David

Hann iaf med mer idag än vad jag trodde, riktigt skönt!
Slagit in alla julklappar, tillome till alla Davids "nära & kära" utom till hans pappa, fick typ tvinga honom till det.
Inte ens ett tack fick jag. Naj naj naj, inte okej.

Skulle välja ut vilken av mina studentklänningar jag ville färga röd så satte jag på mig den ena som satt som en smäck. Provade den andra och fick knappt upp blixtlåset, tuttarna blev värlsd pushiga och jag vet inte vad. Trodde jag va som smalast nu men har tydligen varit tunnare, lite läskigt faktiskt. så jag valde den som satt perfekt, haha.


Den här ligger på mitt skrivbort nu, David fixar! Gulligull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0