lucia idag men det var väl inget särskillt. inte som förr

Jag kom på en väldigt jobbig sak idag, jag måste åka och julhandla i stan imorrn. Det sista.
Jättejobbigt för är inte alls taggad. Och det finns verkligen ingen annan dag för det heller för resten av veckan ska jag jobba och nästa måndag måste jag och David handla till hans föräldrar, han kan inte det själv haha. Och nästa tisdag ska jag på riskettan och dom två sista dagarna innan jul jobbar jag. Åh herre.
Livet e inte enkelt må man tro. Pft.

Idag har jag bara vandrat runt här hemma. Bakat en sockerkaka som mamma sedan har trixat med, det är nämligen så att jag har uppgiften att göra fika/efterrätt till julafton. Stackars mig hehe.
När David slutade åkte jag med honom till circle, en tatueringstudio i sumpan. Där han snacka lite och fick lite tips.
Och för en stund sedan lagade mamma chockladfondant som vi tog glass på, love it!

Kom på en till grej nu, har visst inte nämnt att jag ska skaffa glasögon. Men det gör inte så mycket för det är inget jag behöver ha på heltid. Mer när jag ser på teve och kanske när jag jobbar men annars får jag klara mig utan. Jag har så lite fel på mina ögon så att om jag skulle fixa linsor skulle bara synen försämras mer så det vill jag ju inte. Så ska kolla på bågar imorrn också, med morn min. Hihi.
Långt det blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0