julepaket

Satan vad många julklappar jag har köpt nu, nästan klar. Måste köpa något mer till David om jag hittar och till min farfar. Davids pappa och farmor också. Allt e enkelt, utom till David. Hittar ingenting. Jag hittar alltid något jag vill köpa till honom men när jag väl ska så hittar jag nadish. Prutt.
Råkade köpa en klänning till mig själv också, sprang runt i hela stan för att hitta den i storkel small och nu vet jag inte om jag ska behålla den. Jo men det ska jag nog.
Iaf så åkte mamma med mig till stan ett tag, sedan pkte hon hem. Så köpte jag alla möjliga saker tills jag kom på att jag skulle möta upp David i kista som också var ute och julhandla lite (=julhandla presenter till miiiiig :D). Så vi åt middag, splittrades i några minuter och träffades igen. Fint.

Jobba imorrn, lite läskigt faktiskt på tal om bombhändelsen PRECIS utanför jobbet. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0