iiiindiska

Jobbade idag, en skön dag vare. Fanns något att pyssla med hela dagen. Annars brukar det bara vara att gå ut med kläder från provrummen. Så på så sätt är det roligare att jobba på vardagar.

Imorrn blir det lugnt, ska kanske städa lite i rummet och mysa med mina små djur. Ebba saknar verkligen mig när jag inte är hemma stackarn, trots att mamma är hemma. Men det känns ju bra för mig, utom då jag måste lämna henne. Haha då får jag skuldkänslor!

Längtar till fredag, jag och carro ska först julhandla, sen möta upp emma och äta lite och gå på harry potter. Tror evelina skulle komma och äta med oss också men sen åka för hon hade redan sett filmen tyvärr.
Jag har sjukt mycket att handla, vet inte riktigt hur jag ska orka bära på allt! Får kanske åka in flera gånger.

Funderar på att lägga mig i hyfsad god tid idag, så jag inte sover bort hela dagen. Kan ju va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0