härliga jul

Min fick i julklapplista
-Röda converse av farmor och farfar
-Pengar till en laptop av mamma, pappa och morfar (premiäranvändning nu för hasr redan hunnit köpa en)
-Lancome hypnose mascara av faster
-Agilityhinder (tunnel) av farmor och farfar
-Harrry potter böckerna av farmor, farfar och faster (nu har jag alla utom den sista)
-En kokbok samlad med recept jag gillar av mamma
-Silverörhängen av farmor och farfar
-En rosa underställströja av mamma och pappa
-En jättemysig rosa myströja av mamma och pappa
-Neoprene crosshandskar av David
-Miljömatta till cross av David
-Presentkort till skolböcker 1000 kr av farmor, farfar och faster
-En apsnygg hoodtröja från David
-En till tröja av David (texaströjan haha)
-Godis av mamma och pappa
-En "halsduk" som jag ska ha när jag åker cross på vintern av mamma och pappa
-Presentkort till bio 600 kr av farmor, farfar, faster, madde och pablo
-Lite mer fina smmågrejer av madde och pablo
-Robert Gustavsson film och ett playstationspel som sög av mamma och pappa
-En hårdisk med närmare 2000 filmer och låtar av min morbror och hans familj
-En rosa Volkswagen modelbuss av David
-En jättefin klocka av danni och sandra
-Tofflor med nitar på an danni och sandra så att jag kan matcha med David när han har sina flames-tofflor haha.
-Jag och pappa fick ett familjespel av mamma

Nej nu skrev jag det viktigaste tror jag, eller fick trosor av David också. Men alltså aa.
Måste ju skriva vad jag gav bort också, så jag inte glömmer. För det kan va lite intressant att kolla senare när man glömt allt.

Till Dvid köpte jag ett nytt nitskärp, en nästrimmer, en vinterjacka, örhängen och en almenacka.
Mamma fick massa pärlor och strumpor och pappa fick björn borg kalsipper och en t-shirt. Tillsammans fick dom också en soppslev och en sån där grej man har mellan knät och laptopen med en fläkt.
Farmor fick en tröja och farfar jättefärg glada  björn borg kalsipper.
Faster fick en vattenkokare, strumpor och två böcker.

Sen fick Davids slökt också lite grejer men det orkar vi inte med att skriva.

Har iaf handlat en grym dator och bytt ut lite julklappar. Jag och David var i barkarby, i stan och i kista igår på bara några timmar och hann med jättemycket.
Idag har han feber så vi har städat och lagat mat. Nu blir det väl en film hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0