han snarkar

Åkte till jakan idag med mamma, fikade och handlade bla. en present till suzannes son milo som ska ha namngivelsefest på lördag. Var länge sedan vi sågs tråkigt nog och han har säkert blivit en baotastor bebis nu.

Ebba älskar tingelings små bebisar så hon kommer nog bli en bra storasyster eller moster, vad man nu ska kalla det hehe. Hon gick tillome in i deras lilla bo idag och bäddade åt dom och så, superstolt e hon. Lämnar dom knappt heller, haha. Och juste, igår öppnade den ena ögonen för första gången och idag kunde båda göra det, gulligt.

Nu borde jag egentligen sova för jag ska jobba imorrn, men har ett jobb att söka och så måste jag skriva en lista på presenter jag ska köpa. Skulle egentligen handla klappar med carro imorrn men det får bli en annan dag istället, fredag verkar det som nu. Blir nog kul.

Har kollat på några bilder på djuren, supersöta. Men svårt att få bra bilder när de bara ligger och sover hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0