Gott nytt jul på er! haha

Kom hem för drygt en timme sedan, åkte hemifrån halv 9 imorse för att börja jobba kl 10 till 22. Som tur var blev vi klara klockan 21 med all reafix så kom hem 22 istället dör 23. Men ändå, har jobbat i elva timmar idag, var lite drygt faktiskt!
Iaf så är det julafton imorgon, det känns väldigt konstigt jämfört med andra år. Men det är väl så när man jobbar och har sig, tyvärr.
Har precis hjälpt min kära far att slå in lite klappar till mamma, eftersom att jag redan är klara med mina. Grym man är!!!
En RÖD studentklänning imorgon, snacka om uppklädd man ska vara. Men det blir nog fint.
Nu är jag trött och inväntar min lediga pojkvän som häckar med öl hemma hos frallan. Ska nog göra hans julstrumpa innan han kommer. Sen är jag faktiskt klar!

Ne, ska nog gå och kolla på när pappa smakar och skryter om din supergoda julskinka och hemmagjorda sill som han gjort. Kanske också ska ta en macka, blev ju ingen middag idag. Men INTE med julskinga eller sill på, nej fy!

Så iaf god jul allesammans.
KRAAAAAAAAAAAAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0