galen

Har jobbat hela helgen och lite till, fredag till måndag, kanske blir det onsdag och torsdag också. Att vara sjuk med lite feber och må lite illa och vara jätteförkyld med en väldans halsont hela tiden är inte kul när man jobbar. Men det gick. Har varit sjuk i en och en halv vecka nu men idag var jag bättre så imorrn blir det nog bra.
Så jag har jobbat och sovit de senaste dagarna...
Ne, har sett en film också, inte vilken film som helst precis. En sån film man måste köpa så fort den kom ut i affärerna och som man lätt kunde se på bio två gånger, nästan lite pinsamt. Men alla twilight-fans förstår mig nog hehehe.

Om jag inte ska jobba på onsdag blir det stan med carro, lite julklappshandling. Och imorrn måste jag och mamma åka iväg och leta efter glasägon till mig och dop-present till suzanne och milo. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0