dags för refrängen heter det inte så?

Idag har jag hunnit med städandet och riskettan.
Så nu var det viktigaste gjort.
Imorrn blir det jobb från 12 till 20 så ska fixa allt till Davids julstrumpa innan jag börjar.
Och så hoppas jag att inte tågen är försenade när jag ska åka hem, ska liksom jobba från 12 till 22 på torsdag så vill lägga mig i tid.
Hemskt egentligen, att jobba så sent dan före doppardan haha. Men aja jag kör på!

Har kikat igenom mina bilder på facebook, saknar vissa tider faktiskt. Snowboardstiden saknar jag jättemycket, men när jag tänker "hm, skulle va kul att åka upp någon gång.." så försvinner suget ändå. Det blir liksom inte som förr så då känns det inte lika lockande.

Ne nu måste jag gå och iaf försöka sova. Måste komma in i rätt rutiner igen. Saknar att lägga mig med min David, det är så mysigt. Fast ändå lägger jag mig aldrig med honom. Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att han helst vill lägga sig vid nio varje dag.
Jaja godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0